Select Country
0 varer i kurven

Vilkår

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra Noos.dk. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og Noos.dk.

Levering
Levering af varer fra Noos.dk anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret.

Som hovedregel har vi dag-til-dag levering, skulle der opstå problemer med forsendelsen, så sender vi hurtigst muligt en mail med tidspunkt for, hvornår varen så vil blive leveret.
I ferietid og på helligdage kan leveringstiden variere - det vil bliver oplyst på et banner på forsiden.

Kunden er selv ansvarlig for korrekt indtastet navn, adresse og e-mail.

Ønsker du din ordre sendt til dit arbejde - SKAL fimanavnet anføres.

Bor du i Danmark, eller ønsker en bestilling sendt til en adresse i Danmark, er forsendelsesomkostningerne 39,00 kr..
Forsendelsen af varer sker med Post Danmark.
Leveringstid: 1-2 dage (Undtagelsen er de få dage om året vi har ferielukket – men det vil du blive orienteret om via store bannere på samtlige sider.)

Der kan ved enkelte produkter stå anført en anden leveringstid, og vil så være den gældende. I så fald står leveringstiden står under billedet på det enkelte produkt.

Bor du udenfor landets grænser, herunder også Grønland og Færøerne, og ønsker at bestille vores varer, så send os en mail og vi vil beregne en pris for forsendelsen til dig. Prisen afhænger af hvortil varerne skal sendes og hvor meget de vejer. Dette gælder også hvis bestillingen sker fra en dansk adresse, men skal leveres udenfor landets grænser.

Bor du i et land som ikke er med i EU (f. eks. Færøerne, Grønland, Island eller Norge) skal der ikke betales dansk moms pt. 25%, som derfor skal fratrækkes prisen på varerne.

Vælger du bankoverførsel som betalingsform, går der i hverdage 24 timer inden vi kan se beløbet på vores konto. Når beløbet er registreret, bliver varen afsendt. Vær opmærksom på, at ved denne betalingsform, er varen kun er reseveret til dig i 4 dage, dvs. er betalingen ikke registreret inden, må du gennemføre bestillingen på ny.

Hvis du ikke modtager den bestilte varer indenfor normal leveringstid, bedes du kontakte os, så vi kan få pakken efterlyst hos PostDanmark.

For pakker som ikke afhentes ved Post Danmark trækker vi for fragten i det beløb du skal have retur.

Risikoen for varerne
Risikoen for varer købt i Noos.dk overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.

Reklamation
Er der fejl eller mangler ved en leverance fra Noos.dk, skal du hurtigst muligt kontakte os, enten pr. mail eller telefon (se under punktet ”Kontakt”). Vil du reklamere over en vare, er det din pligt at angive, og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig.
Som udgangspunkt kan du klage over fabrikationsfejl, der viser sig senest to år efter du har fået varen leveret, forudsat at varen ikke er misligholdte. Vi vil vurdere reklamationen - hvis det skyldes slitage, forkert vedligeholdelse eller anvendelse kan reklamations-retten ikke gøres gældende. Når vi modtager en klage over en vare, vil vi tage stilling til, om varen skal repareres, ombyttes eller om pengene skal tilbagebetales.

Vi modtager ikke reklamationer sendt til os pr. efterkrav.

Ved reklamationer SKAL kopi af faktura eller ordrebekræftelse sendes med, så vi kan spore din levering.

Pris og betaling
I denne butik kan du bestille dine varer online og betale via:
- Dankort & Visa/dankort - uden ekstra omkostninger
- Bankoverførsel (forudbetaling) - uden ekstra omkostninger
- Visa Electron
- Diners
- American Express
- MasterCard

- Eurocard
- JCB.
- Forbrugsforeningskort


Bankoplysninger:
Sparekassen Danmark
Kontonummer: 9070-4200572799

Til udenlanske kunder
IBAN.nr: DK0692174200572799
SWIFT-BIC nr: JUTBDK21

Alle priser på Noos.dk - på web-adressen http://www.noos.dk - er i danske kroner og inkl. moms.

Fortrydelsesret
Ifølge lovgivningen har du 14 dages returret - hos Noos.dk har du dog altid 30 dages fuld returret. Dvs. hvis du fortryder købet, skal Noos.dk have modtaget varen retur senest 30 dage efter leveringen. Du har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget, samt i orginal emballage såfremt varen maåtte have dette. Vi opfordre til at alle returneringer emballeres forsvarligt, da vi ikke kan tilbagebetale penge for varer med fragtskader pga. for dårlig indpakning. Benytter du dig af fortrydelsesretten, får du dine penge tilbage, når vi har modtaget varen retur og efterset den. Pengene vil blive returneret til det anvendte betalingskort.
OBS: vi tilstræber at tilbagebetale dine penge i løbet af en uge - vi har som butik en frist på tilbagebetalinger på 1 måned.

Pengene tilbagebetales ved fremvisning af kopi af faktura / ordrebekræftelse.

Vi tager forbehold for udsolgte varer, taste- og stavefejl, eventuelle prisændringer, ændringer fra vore leverandører samt forsinkelser som Viabella ikke kan kontrollere.