Select Country
0 varer i kurven

FAQ

Mette Skall
  • Levering 39,00 kr.
  • Alle varer er lagervarer
  • Levering: 2-3 hverdage.
  • 30 dages fuld returret
  • Betalingskort, Bank & EAN
Spørg Mette. Har du spørgsmål til vore produkter. Så ring på tlf. 70 215 000 eller skriv en mail til noos@viabella.dk.

Den lange version

På denne side kan du finde alle de informationer, du kan have brug for som kunde hos Noos.dk. Har du spørgsmål, du ikke kan finde svar på her, er du altid velkommen til at kontakte os via mail noos@viabella.dk eller på telefon 70 215 000.

Hvor meget koster det at få sendt varer fra Noos.dk?
Fragt og ekspedition 39,00 kr.

Hvor lang leveringstid er på Noos.dk?
Vi har dag-til-dag levering, dvs. bestiller du inden kl. 13.30 og betaler med kreditkort, så bliver din ordre, på hverdage, afsendt fra vores lager samme dag (på hverdage).
Undtagelsen er de få dage om året vi har ferielukket – men det vil du blive orienteret om via store bannere på samtlige sider.

Er alle varerne på lager?
Ja, alt hvad du kan se er på lager.

Kan jeg få sendt til en anden adresse?
Du kan sagtens få leveret til f.eks. dit arbejde. Under ordreafgivelse er der mulighed for at vælge dette, og du kan taste den ønskede leveringsadresse.
Køber du en gave kan vi også sende direkte til modtager, under ordreafgivelse vælger du ”anden leveringsadresse” og taster den ønskede adresse.
Her vil der ikke blive sendt faktura med.

Betaling via EAN-nummer - en offentlig institution?
Det er ikke noget problem - vi opretter en elektronisk faktura.
Du kan selv oprette ordren og vælge "EAN" under betalingsmodulet - her taster du dit EAN nummer ind ved ordreafgivelsen.

Sender I faktura med hvis det er en gave?
Nej, hvis du får sendt til en anden leveringsadresse, som ikke er til dig selv, så sender vi ikke faktura med gaven.

Kan jeg hente min bestilling og sparer fragtomkostningerne?
Ja, efter aftale må du meget gerne komme forbi og afhente selv, vi skal blot have det aftalt forinden.

Hvilke kreditkort kan jeg betale med på Noos.dk?
Du kan betale med Dankort, VisaDankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Diners, American Express, Eurocard, JCB, Forbrugsforeningen.

Jeg ønsker at returnere – hvad gør jeg?
Du har 30 dages fuld returret på de varer du har købt, og ønsker du at benytte det, skal du sende til følgende adresse:

Viabella
Hjarbækvej 65
8831 Løgstrup

Sammen med kopi af faktura ELLER ordrebekræftelse – pengene returneres derefter til det anvendte betalingskort.

Kan jeg købe en returlabel hos jer?
Ja, det kan du da :-) Du skal bare ringe eller skrive til mig, så ordner vi det - du modtager en pakkelabel pr. mail. Den skal sættes på pakken, som indleveres i pakkeshoppen. Vupti - dejlig nemt :-)
Prisen for pakkelablen modregnes i tilbagebetalingen - prisen afhænger af din pakke, men du vil altid få prisen oplyst, når du får tilsendt en label.

Hvor lang tid går der før jeg får penge tilbage for returnerede varer?
Vi tilstræber at tilbagebetale dine penge så hurtigt som muligt – og ofte vil de være registreret på din konto efter 2-6 hverdage. Ifølge Forbrugerombudsmanden skal vi tilbage betale dine penge indenfor 30 dage.

Fragtomkostninger ved ombytning?
Ønsker du din vare byttet til noget andet er fragtomkostningerne de normale 39,00 kr. som ved almindelig bestilling. Beløbet kan overføres til vores bankkonto eller købes med betalingskort via link vi sender til dig.

Der er fejl på min vare?
Ups – vi checker alle varer inden de forlader lageret men selvfølgelig kan der være smuttere eller fragt skader.
Ved fejl skal du hurtigst muligt kontakte os, så vi kan aftale det videre forløb. Ønsker vi varen retur, så dækker vi portoen ved, at vi sender dig en returpakkelabel du skal bruge til returneringen.
Ved reklamationer SKAL kopi af faktura eller ordrebekræftelse sendes med, så vi kan spore din levering.

Min bestilling er ikke kommet endnu?
God ide at checke din ordrebekræftelse du har modtaget fra os omkring korrekt indtastet adresse, samt tydelig navn på postkasse eller dør.
Størstedelen af forsinkelser skyldes forkert indtastet info eller mangelfuld eller manglende navn på postkasse.
Vi giver vores pakke disributør 1 uge til at levere, har du stadig ikke modtaget din bestilling efterlyser vi forsendelsen og aftaler det nærmere forløb.